Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 72 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mostní konstrukce podporovaná kabely
Adler, Filip ; Glovina, Filip (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Predmetom diplomovej práce je návrh lávky pre chodcov podporovanej káblami. Pre zadaný problém boli vytvorené tri varianty štúdie a následne pre najvhodnejší variant bola spracovaná podrobnejšia dokumentácia. Hlavnou náplňou tejto práce je statické riešenie nosnej konštrukcie s výstupom v podobe výkresovej dokumentácie. Model konštrukcie pre výpočet účinkov vybraných zaťažení zahŕňa i vplyv fázovanej výstavby diela a bol vytvorený vo výpočtovom prostredí programu Midas Civil. Posúdenie a dimenzovanie bolo riešené ručným výpočtom, doplnené o niektoré posudky rezov programom IDEA StatiCa. Všetky tieto výpočty sa riadia v súčasnosti platnými normami a zásadami výpočtu podľa medzných stavov.
Most přes řeku Jihlavu
Hibš, Daniel ; Klusáček, Ladislav (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nového mostu přes řeku Jihlavu v obci Luka nad Jihlavou. Most leží na pozemní komunikaci III/4044 ve staničení 0,033 km. Evidenční číslo mostu je 4044-1. V rámci bakalářské práce byly vypracovány tři studie. První variantou nosné konstrukce jsou předpjaté nosníky se spřaženou deskou, další varianta je tvořena dvoutrámovou konstrukcí, třetí variantou je deskový most. Byla vybrána studie č. 1 – most z dodatečně předpjatých nosníků se spřaženou železobetonovou deskou. Výpočet probíhal v programu SCIA Engineer s ručním ověřením vybraných výstupů. Byla provedena také časově závislá analýza TDA s použitím fází výstavby.
Most přes silnici I/55 a železniční trať
Gross, Tomáš ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce zpracovává návrh dvou mostů dálnice D1 - Říkovice - Přerov. Mosty jsou spojité o sedmi polích a vedou přes železniční trať a silnici I/55. Staticky se jedná o totožné mosty. Byly vypracovány dvě studie. První studie uvažuje s návrhem prefabrikovaných dodatečně předpjatých nosníků PETRA, které jsou následně zmonolitněny v příčnících a pomocí spřažené desky. Druhá studie je provedena dvoudeskotrámem s příčníky. Výpočet účinků zatížení je proveden v programu SciaEngineer. Byla provedena fázová výstavba včetně modulu TDA časové analýzy. Všechny výpočty jsou provedeny podle EC.
Mostní konstrukce přes údolí
Hroudná, Denisa ; Kostka, Vojtěch (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh dodatečně předpjatého silničního mostu přes údolí. Byly navrženy 2 předběžné studie ze kterých byla jedna vybrána pro podrobnější zpracování. Vybraná varianta je komorový nosník konstantní výšky 2,5 m. Konstrukce má 5 polí a její celková délka je 240 m. Konstrukce je posouzena na mezní stavy únosnosti a použitelnosti dle norem a předpisů. Součástí diplomové práce je výkresová dokumentace a vizualizace
Dálniční most přes široké údolí
Mertová, Eliška ; Smejkal, Ing David (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo navrhnout několik variant možného přemostění daného širokého a hlubokého údolí. Po zhodnocení bylo jako optimální řešení zvoleno vedení dálnice na jediné široké nosné konstrukci tvořené komorovým nosníkem s velmi vyloženými konzolami podepíranými šikmými prutovými vzpěrami. Nosná konstrukce z dodatečně předpjatého betonu bude postupně vysouvána a podepřena jednosloupovými podpěrami v ose dálnice. Práce se skládá z podrobného návrhu této preferované varianty, který je proveden podle mezních stavů únosnosti a použitelnosti včetně zahrnutí vlivu fází výstavby mostu danou technologií vysouváním na jeho návrh.
Most přes řeku Opavici
Tang, Minh Phú ; Russnák, Adam (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu na rychlostní komunikace I/57 přes přeložku cyklistické stezky, řeku Opavici a místní komunikaci – přeložku příjezdu k vodárně. Mostní objekt se nachází na území města Krnov. Práce zahrnuje studii přemostění daného území. Byly zpracovány tří varianty. K podrobnému zpracování byla zvolena varianta A. Jedná se o spojitý komorový most o třech polích. Nosná konstrukce je navržená jako monolitická, dodatečně předpjatá. Výstavba konstrukce je uvažována za pomocí posuvné skruže. Výpočet účinků zatížení je proveden v programu Scia Engineer 18.1. Statický model je proveden jako prutový a desko-stěnový. Byl uvažován pouze vliv svislých účinků zatížení, přičemž vodorovné účinky zatížení nebyly brány v úvahu. Konstrukce byla posouzená dle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby na jeho návrh.
Most přes železniční trať a řeku
Kalísová, Eva ; Zobek, Svatopluk (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu ve městě Most. Přemosťuje železniční trať a řeku Bílinu. Byly navrženy tři možné varianty jedna z variant byla vybrána a podrobněji zpracována. Řešenou variantou byl oblouk se zavěšenou předepnutou mostovkou trámového průřezu. Nosný prvek je železobetonový páteřní oblouk. Konstrukce je budována na skruži. Statická analýza částečně zahrnuje vliv fázované výstavby. Konstrukce byla posouzena podle EN.
Návrh silničního spřaženého mostu na obchvatu Bytomi
Uhl, Milan ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce bude návrh spřaženého mostu o čtyřech polích. Diplomant prověří dvě varianty návrhu – konstrukci spojitou a konstrukci o čtyřech prostých polích.
Návrh mostní konstrukce dálničního mostu
Luberová, Lucie ; Formánek, Ing Martin (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh nové nosné mostní konstrukce v Prešovském kraji, okrese Levoča na území Slovenské republiky. Objekt se nachází na dálnici D 26,5/120, na 13,499 795 kilometru a přemosťuje komunikaci III. třídy - 131-00. Cílem je návrh kolmé konstrukce o čtyřech polích, který je vypracován ve třech různých variantách. První variantou je komorový nosník se šikmými stěnami z dodatečně předpjatého betonu výšky 2,480 m. Druhá varianta je navržena jako dvoutrámový nosník a třetí jako jednotrámový. Pro podrobné posouzení byla vybrána první varianta s délkou přemostění 166,000 m. Výpočet účinků zatížení je proveden počítačovým softwarem Scia Engineer a porovnán s ručním výpočtem podle platných norem. Most je navržen dle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby na jeho návrh. Je zpracován statický výpočet, přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Návrh mostu na dálnici D1 (Jánovce - Jabloňov)
Kopřiva, Jan ; Nováček, Jan (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout most přes údolí na dálnici D1. Délka nosné konstrukce je 170m. Nosná konstrukce je tvořena předpjatým nosníkem o 4 polích. Délka polí je 36+48+48+36m. Konstrukce je vyšetřena v provozních stádiích i ve fázích výstavby dle platných norem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 72 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.